جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه برای ملاقات با ملی پوشان فوتبال ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) مصاحبه عجیب گاریدو بعد از انتقال جنجالی پرسپولیس بدون مهاجم خارجی مقابل الاهلی بازی‌های با Var لیگ برتر مشخص شدند
سرخط خبرها

۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 

  • کد خبر: ۲۵۰۳۱۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 
دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از کسب دو مدال نقره در بخش تیمی و انفرادی نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری خبر داد.

رامین سقا سرشوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص حضور نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری شمشیربازی، اعلام کرد: مسابقات جوانان و نوجوانان کشوری در بخش بانوان در رشته شمشیربازی از ۱۶ شهریور ماه در اصفهان در ۳ اسلحه با حضور ۳۱ استان برگزار شد و بانوان خراسان رضوی در رده سنی جوانان در بین ۷۰ بازیکن تیام عباس نژاد در بخش انفرادی موفق به پیروزی در برابر تمام حریفان شد و به مرحله حذفی راه یافت.

وی افزود: در دور اول و در بین ۶۴ نفر استراحت خورد و در بین ۳۲ نفر جدول با پیروزی ۱۵ بر ۹ توابع را شکست داد و به ۱۶ نفر برتر راه یافت. عباس‌نژاد با غلبه بر نماینده تیم یزد به جدول ۸ نفر برتر راه یافت و در یک هشتم نهایی به دیگر نماینده استان یعنی مهشید نیازی با نتیجه ۱۵ بر ۹ پیروز شد و در نهایت در فینال با نماینده اصفهان نتیجه را واگذار و به مدال نقره این دور از رقابت‌ها دست یافت.

دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی ادامه داد: در بخش تیمی مسابقات شمشیربازی جوانان که ۱۸ شهریور برگزار گردید تیم خراسان رضوی متشکل از تیام عباس نژاد، مهشید نیازی، الینا عرفانیان و آیلین علی‌اکبری در این رقابت‌ها حاضر شد و ابتدا در جدول حذفی ۳۲ تیم در دور اول استراحت خورد و به جدول ۲۶ تیم صعود کرد و با پیروزی ۴۵ بر ۱۸ مقابل اردبیل به جمع ۸ تیم صعود کرد و سپس تیم زنجان را با نتیجه ۴۵ بر ۱۹ مغلوب کرد و راهی ۴ تیم برتر شد و سپس با پیروزی مقابل ۴۵ بر ۳۹ یزد به فینال راه یافت و در فینال نتیجه را ۴۵ بر  به اصفهان ۳۲ واگذار کرد و به رتبه دوم بسنده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->